MojLonac

Mi smo mladi entuzijasti zaljubljeni u kuvanje koji uživaju u svakom zalogaju dobre hrane. Za naše recepte koristimo namirnice koje možete naći na ovom podneblju, tako ćete sigurno za pripremanje imati više od tiganja

Ukupno 153 recepata

Dodaj u favorite

Gulaš sa vrganjima

Glavna jela
 120 min
 4 osoba

Gulaš sa vrganjima je je veoma ukusno i bogato jelo. Ukus junetine i vrganja se odlično slaže a kao prilog odlično ide pire od krompira sa mladim


Dodaj u favorite

Pačetina sa kruškama

Glavna jela
 120 min
 2 osoba

Pačetina je karakteristična za francusku kuhinju. Pored naše tradicionalne pripreme, pačetina se odlično kombinuje sa voćem zbog svog jakog ukus


Dodaj u favorite

Torta od malina i kupina

Deserti
 120 min
 6 osoba

Ova torta je nalik kapri torti, stim što ima dva sloja voća odvojena kremom i krskavim tortama. Prava eksplozija ukusa.


Dodaj u favorite

Pileća krilca sa ruzmarinom

Glavna jela
 90 min
 2 osoba

Vemo jednostavno i lagano jelo koje se lepi za prste. Uživaćete u svakom zalogaju.


Dodaj u favorite

Lovačke kremenadle

Glavna jela
 60 min
 4 osoba

Lovačke kremenadle su veoma bogatog ukusa. Veoma lako se spremaju a vi ih možete začiniti sa još povrća ili pečuraka.


Dodaj u favorite

Grander piletina

Glavna jela
 10 min
 4 osoba

Grander piletina je pohovana piletina sa slaninom i sirom koja se služi u obliku sendviča, a zapravo može da zameni glavno jelo.


Dodaj u favorite

Mekike

Hleb i peciva
 15 min
 4 osoba

Recept za mekike je veoma jednostavan. Brzo se premaju i idealno su rešenje za ukusan doručak ili večeru. Lako ih možete kombinovati sa raznim nam


Dodaj u favorite

Rolat sa paradajzom

Hleb i peciva
 30 min
 6 osoba

Rolat sa paradajzom je idealno hladno ili toplo predjelo, a za neke možda i ceo obrok. Rolat može biti punjen i pesto sosom i feta sirom.


Dodaj u favorite

Zapečene špagete sa sirom i slaninom

Glavna jela
 20 min
 6 osoba

Špagete ne moraju uvek biti pripremljene sa ukusnim sosevima. Ove špagete su lake za pripremu, ukusne, a možete ih kasnije koristiti i za sendvič


Dodaj u favorite

Krem supa od vrganja

Supe i čorbe
 60 min
 8 osoba

Krem supa od vrganja je pravi delikates. Ako nemate svežih vrganja, poslužiće i sušeni. Nažalost ova delikatesna supa nije nimalo jeftina s obzir


Dodaj u favorite

Punjene paprike u sosu od paradajza

Glavna jela
 30 min
 4 osoba

Punjene paprike možda jesu klasično jelo, ali su ukusne i neizbežne u našoj kuhinji. U velikoj meri zavisi od recepta i od toga koliko ste vremena


Dodaj u favorite

Slatka piletina sa susamom

Glavna jela
 20 min
 2 osoba

Slatka piletina sa medom u susamu je fantastičan i lagan ručak koji se veoma brzo sprema.


Pridružite nam se

Registrujte svoj nalog i učestvujte u svim našim nagradnim i drmugim akcijama

Već imate nalog? Ulogujte se

Magazin

Istina o organskoj hrani: Ono što ne znate i niko vam nije rekao

Postoje dva glavna argumenta kada se govori o prednosti organske hrane, naročito useva. Prvi argument je da su biljke uzgojene bez sintetičkih pesticida hranljivije od istih vrsta gajenih u normalnim uslovima, pa zato oni koji ih konzumiraju imaju određene „zdravstvene koristiˮ. Prema drugom argumentu, organske farme povećavaju dobrobit životinja, pružajući bolje uslove za uzgoj stoke, a dobre su i za prirodu i divlje životinje. Dok industrija organske hrane navedene argumente drži za činjenice,

Kako mi je test intolerancije na namirnice spasao život

Intolerancija na namirnice… Znam, prevrnuli ste očima i niste jedini. Prevrtali su i lekari opšte prakse u više navrata kad bih im objasnio zašto više ne patim od alergije i astme iako piše u kartonu da sam bio težak slučaj do 23 godine. Pa, čak i poznanici kojima sam savetovao da reše neke zdravstvene tegobe na ovaj način bili su vrlo nepovreljivi, a znaju da mi je ova netradicionalna metoda lečenja rešila najteži zdravstveni problem u životu. Jedini stručnjak u oblasti tradicionalne medicine k

Grip vam neće moći ništa ako unosite ove minerale i vitamine

Vitamini i minerali čuvaju zdravlje, jačaju imunitet i daju nam snagu. Zbog toga je važno uzimati hranu bogatu ovim supstancama. Ukoliko se osećate malaksalo, možda je vreme da promenite svoj jelovnik i u njega unesete namirnice bogate ovim supstancama.